۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۳

سه بازیکن جدید به تیم فوتسال گیتی پسند پیوستند

سه بازیکن جدید به تیم فوتسال گیتی پسند پیوستند

تیم فوتسال گیتی پسند برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر سه بازیکن جدید به خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مصطفایی بازیکن فصل قبل تیم «های ویز» تایلند ظهر امروز با حضور در باشگاه گیتی پسند و مذاکره با مدیران باشگاه برای فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به گیتی پسند پیوست.  مصطفایی سابقه حضور در تیم های کولخی گرجستان ، تاسیسات دریایی ، سن ایچ ساوه ، شهرداری ساوه و شهید منصوری قرچک را دارد و از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ در تیم ملی امید و از سال ۹۳ تا ۹۶ در تیم ملی فوتسال سابقه عضویت دارد. این بازیکن در سال ۲۰۱۵ نامزد بهترین دروازه بان جهان بوده است.

وحید شفیعی بازیکن فصل قبل تیم کاسمو اندونزی نیز ظهر امروز با حضور در باشگاه گیتی پسند و مذاکره با مدیران باشگاه برای فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به گیتی پسند پیوست شفیعی سابقه حضور درتیم های شنزن چین ، آراز آذربایجان ، سن ایچ ساوه و دبیری تبریز را دارد.

مهران رضاپور بازیکن فصل قبل سفیر گفتمان تهران نیز با حضور در باشگاه گیتی پسند و مذاکره با مدیران باشگاه برای فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به گیتی پسند پیوست رضاپور در دو سال گذشته با تیم سپر تاجیکستان قهرمان لیگ برتر این کشور شده و در نیم فصل دوم سال قبل به سفیر گفتمان پیوسته بود وی همچنین در سال ۹۳ نیز سابقه حضور در گیتی پسند را دارد

کد خبر 5012383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha